Seminarium realizowane w formie praktycznych warsztatów.

Dowiesz się jak wycenić różne firmy: spółki prawa handlowego, spółki cywilne, firmy prywatne i publiczne, jednostki badawcze, firmy z obszaru high-tech, firmy sieciowe i internetowe na różnym etapie rozwoju.

Na podstawie rzeczywistych przypadków wycen realizowanych dla celów: transakcji kapitałowych, aportu do spółki prawa handlowego, controllingu wartości i procesu odszkodowawczego nauczysz się lub udoskonalisz metody weryfikacji raportów z wyceny przygotowanych przez innych specjalistów.

Przetestujesz w formie praktycznych warsztatów modele finansowe, stosowane w procesie wyceny w podejściach: kosztowym, dochodowym i rynkowym.

Pytania Internautów

Czy metoda porównawcza w wycenie jest najlepsza?

Potrzebuję wycenić znak towarowy dla potrzeb planowanej umowy licencyjnej zawieranej pomiędzy podmiotami powiązanymi, czy wycena musi być dokonana...

zobacz więcej
Roszczenie z tytułu projektu znaku towarowego.

Zaprojektowałem znak firmowy z którego klient zrezygnował, ale po pewnym czasie bez mojej wiedzy i zgody zaczął ten projekt wykorzystywać co trwa...

zobacz więcej

Skontaktuj się z nami

tel: 510 088 837

Napisz wiadomość 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.